2015/2016 навчальний рік

Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році

Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Про зміни до оцінювання навчальних досягнень учнів і ведення записів у класних журналах 5–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році

Електронні версії підручників за новими програми для 7 класу

Керівництво видавництва «Ранок» вирішило забезпечити всіх, хто обрав підручники їхнього видавництва, безкоштовними електронними версіями підручників і методичних посібників до них, виклавши у вільний доступ матеріали для I чверті навчального року. Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 20.07.2015 №777, підручники рекомендовані до використання у навчально-виховному процесі. Надані електронні версії є остаточними.

Хімія. 7 клас (Григорович О.В.)

Плани-конспекти уроків (Хімія 7 кл.)

Фізика. 7 клас (Бар'яхтар В. Г., Божинова Ф. Я. та інші)

Плани-конспекти уроків (Фізика)

Основи здоров'я. 7 клас (Тагліна О. В.)

Плани-конспекти уроків (Основи здоров'я)

Географія материків і океанів. 7 клас (Довгань Г. Д., Стадник О. Г.)

Плани-конспекти уроків (Географія)

Всесвітня історія. 7 клас (Д'ячков С. В.)

Плани-конспекти уроків (Всесвітня історія)

2018/2019 н.р.

03.09 для вчителів та вихователів було підготовлено матеріали з теми «Нова українська школа»

/Files/images/bbloteka/2019/IMG-6dab6a83c05944ada196eaabb5f84aff-V.jpg

До нового навчального року було оновлено тематичні папки

/Files/images/bbloteka/2019/IMG-31592f3a367fc98c18dcf03d0072ed12-V.jpg /Files/images/bbloteka/2019/IMG-2a9206652b547c7c500d94bf9a169423-V.jpg

15.10 Створено рекомендаційний список літератури «Ідеї В.О.Сухомлинського і становлення Нової української школи»

/Files/images/bbloteka/2019/V.A.Suhomlinskiy.jpg

Рекомендаційний бібліографічний список літератури

до 100-річчя від дня народження

Василя Олександровича Сухомлинського

“Ідеї В.О. Сухомлинського і становлення

Нової української школи”

Відповідно до листа Всеукраїнської Асоціації Василя Сухомлинського, 100-річчя від дня народження якого за рішенням 39-ї сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО включено до Календаря пам`ятних дат ЮНЕСКО і святкуватиметься впродовж 2018 року, укладено бібліографічний список літератури:

1. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 1. / ред. колегія : О. Г. Дзеверін (голова), М. М. Грищенко, С. П. Заволока, О. В. Киричук та ін. – К. : Радянська школа, 1976. – 654 с.

2. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 2. / ред. колегія : О. Г. Дзеверін (голова), М. М. Грищенко, С. П. Заволока, О. В. Киричук та ін. – К. : Радянська школа, 1976. – 664 с.

3. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 3. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина / ред. колегія : О. Г. Дзеверін (голова), М. М. Грищенко, С. П. Заволока, О. В. Киричук та ін. – К. : Радянська школа, 1977. – 670 с.

4. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 4. / ред. колегія : О. Г. Дзеверін (голова), М. М. Грищенко, С. П. Заволока, О. В. Киричук та ін. – К. : Радянська школа, 1976. – 640 с.

5. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 5. Статті / ред. колегія : О. Г. Дзеверін (голова), М. М. Грищенко, С. П. Заволока, О. В. Киричук та ін. – К. : Радянська школа, 1977. – 639 с.

6. Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям / В. А. Сухомлинский. – Киев : Издательство «Радянська школа», 1973. – Издание 3-е. – 242 с.

7. Сухомлинский В. А. Как воспитать настоящего человека / В. А. Сухомлинский. – Киев : Издательство «Радянська школа», 1975. – 234 с.

8. Сухомлинский В. А. Сто советов учителю / В. О. Сухомлинский. – К. : Радянська школа, 1984. – 310 с.

9. Сухомлинский В. А. Разговор с молодым директором школы/ В. О. Сухомлинский. – М. : Просвещение, 1982. – 284 с.

10. Сухомлинський В. О. Вічна тополя: Казки. Оповідання. Етюди : для молод. шк. віку / [упоряд. О. Сухомлинської, заг. ред., передм. Д. Чередниченка]. – К. : Генеза, 2003. – 272 с. : іл. – (Нова шкільна бібліотека).

11. Сухомлинський В. О. Чиста криниця : Казки. Оповідання.Етюди/ [упоряд. і передм. О. В. Сухомлинської]. – К. : Веселка, 1993. – 200 с. : іл.

12. Сухомлинский В. А. «Не только разумом, но и сердцем ...» : сборник статей и фрагментов из работ / [составитель и автор предисловия Л. В. Голованов]. – М. : Молодая гвардия, 1986. – 207 с.

13. Сухомлинський В. О. Батьківська педагогіка / В. О. Сухомлинський ; [підгот. до вид. текст і написав вступ. статтю В. Ф. Шморгун]. – К. : Радянська школа, 1978. – 263 с.

14. Сухомлинский В. А. Методика воспитания коллектива / В. А. Сухомлинский. – М. : Просвещение, 1981. – 206 с.

15. Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну / В.А. Сухомлинский.-К: Рад. школа, 1985.-557 с.

16. Сухомлинский В.А. Письма к сыну: Кн.для учащихся.-2-е изд.- М.:Просвещение,1987-128 с.

17. Сухомлинский В.А. Об умственном воспитании/ В.А.Сухомлинский.- К.: Рад.школа,1983.-224 с.

18. Сухомлинский В.А. Мудрая власть коллектива /В.А.Сухомлинский.-М.: Молодая гвардия, 1975.- 240 с.

19. В. А. Сухомлинский: Биобиблиография / сост. А. И. Сухомлинская, О. В. Сухомлинская. – К. : Радянська школа, 1987. – 255 с.

20. Борисовский А.М. В.А.Сухомлинский : Кн. для учащихся/ А.М. Борисовский.- М.: Просвещение, 1985.-128 с.,ил.

21. Цюпа І. Василь Сухомлинський/ І.Цюпа. –К.: Рад. шк., 1985 = 216 с.

22. Родчанин Е.Г. Гуманист. Мыслитель. Педагог: Об идеалах В.А. Сухомлинского/ Е.Г.Родчаниан,И.А.Зязюн, А.Л.Черненко.- Ростов н/Д: Альтаир,2011, -160с.

09.01.2019 р. для методичного об’єднання вихователів було створено рекомендаційний список літератури.

Огляд науково-методичної літератури з проблем організації національно-патріотичного виховання

/Files/images/bbloteka/2019/70636_800х975-min.png

1.Березівська Л. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу

Української революції: за матеріалами журналу „Вільна українська школа” (1917–1920) /Лариса Березівська //Рідна шк.–2016.–№1.–С.57–62.–

Текст статті доступний також в інтернеті: http://lib.iitta.gov.ua/106919/

2.Бех І. Патріотизм: сучасні ознаки та орієнтири виховання /Іван Бех //Рідна шк.–2015.–№1/2.–С.3–6.

У статті запропоновано визначення дефініції „патріотизм” та його

компонентну структуру. Сформульовано положення, на які має орієнтуватися

процес виховання патріотизму.

3.Бех І. Проблема патріотизму в сучасному науковому осмисленні /Іван Бех //

Директор шк.-2015.–№4/5.–С.6–12.–

4.Бондаренко О.Ю. Актуальні питання патріотичного виховання /Бондаренко О.Ю. // Історія та правознавство. Позакл. робота.–2014.–№3.–С.5–9.

Про методи і форми патріотичного виховання в системі загальновиховного процесу.

5.Бояринцев О. Історія та освіта як поле взаємодії школи і громадських організацій у справі патріотичного виховання молоді /Олег Бояринцев //

Вісн. Ін-ту розвитку дитини. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: зб.

наук. пр. /Нац. пед. ун-т ім.М.П.Драгоманова.–Київ: [б.в.], 2014.–Вип.31.–С.57–63.–Текст статті доступний також в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vird_2014_31_13.pdf.

Аналізуються загальні підвалини взаємодії школи та громадських організацій у справі патріотичного виховання особистості. Розкрито завдання, що постають перед молодіжними громадськими організаціями спільно з школою,–спільне поширення історичної правди, формування в молоді інтересу до історичного минулого, розповсюдження науково обґрунтованого історичного знання в молодіжному середовищі, розвінчання історичних міфологем.

6.Виховання національно свідомого, патріотичного зорієнтованого молодого

покоління, створення умов для його розвитку як чинник забезпечення національних інтересів України: аналіт.-інформ. матеріали /[О.В.Бабак, І.Д.Бех,

Т.Е.Василевська та ін.]; Держ. ком. України у справах сім’ї та молоді, Держ.

Ін-т пробл. сім’ї та молоді.–Київ: [б.в.], 2003.–191с.

7.Відеоролики [патріотичного спрямування][Відеозапис] //Нац.-патріот.

виховання юного покоління /Департамент освіти і науки Киів. облдержадмін.–Електрон. дані.–Київ, [б.р.].–Режим доступу: http://kyivoblosvita.gov.ua/poradi/102-patriotichne-vikhovannya-yunogo-pokolinnya

8.Воропай Є.М. Формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу в діяльності шкільної бібліотеки /Є.М.Воропай //Шк. б-ка плюс.–

2008.–Листоп.(№21/22).–С.23–25.–

9.Гавлітіна Т.М.Національно-патріотичне виховання підлітків в умовах

позашкільного навчального закладу: автореф. дис.... канд. пед. наук: 13.00.07 /

Гавлітіна Тетяна Миколаївна; [наук. кер. Т.Д.Дем'янюк]; Рівнен. держ. гуманіт.

ун-т.–Київ: [б.в.], 2007.–20 c.

10.Гарнійчук В. М.Досвід провідних країн світу щодо виховання патріотизму

підростаючого покоління/В.М.Гарнійчук //Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. /Ін-т проблем виховання НАПН України.–Київ, 2015.–Вип.19, кн.1.–С.138–150.

Текст статті доступний також в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd

_2015_19(1)__15

Проаналізовано досвід виховання патріотизму підростаючого покоління в

Федеративній Республіці Німеччина, Ізраїлі та Японії. Визначено зміст, основні

форми та методи патріотичного виховання у цих країнах, де виховання патріота

-воїна-громадянина є питанням загальнодержавного масштабу.

11.Гарнійчук В. М.Основні тенденції та сутність патріотизму старших підлітків в сучасних умовах/В.М.Гарнійчук //Теоретико-методичні проблеми виховання

дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. /Ін-т проблем виховання НАПН України.–Київ, 2013.–Вип.17, кн.1.–С.174–182.

Текст статті доступний також в інтернеті: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd

_2013_17(1)__21

12. Національно-патріотичне виховання дітей та молоді у сучасному освітньому просторі України на засадах етнопедагогіки: матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конференції, 20 жовт.–20листоп. 2015р. /Івано-Франків. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти; [упоряд.: Шелемей Л.Я. та ін.].–Івано-Франківськ: [Місто НВ, 2016].–285с.

Текст видання доступний також в інтернеті: http://www.ippo.if.ua/predmety/vrobota/media/filesє

10.01.2019 р. від Видавництва «Ранок» до бібліотеки надійшла книга «Нова українська школа: Порадник для вчителя/ за заг.ред. Н.М.Бібік - К: Літера ЛТД, 2018. – 160 с. – ISBN 978-966-178-985-1.
/Files/images/bbloteka/2019/IMG-ee499035e4302ebdf7be886d55834071-V.jpg /Files/images/bbloteka/2019/IMG-5e82365e456348a798412d4face1930a-V.jpg

2019 рік оголошено:

2019 рік буде роком української культури в Австрії

2019 рік буде оголошено роком Китаю в Україні

Генеральна Асамблея ООН проголосила 2019 Міжнародним роком мов корінних народів, щоб привернути увагу до гострої проблеми втрати цих мов.

Сeйм оголосив 2019 рік на чeсть найвідомішої українки в польській історії.

Було прийнято постанови Верховної Ради України про відзначення на державному рівні у 2019 році:

-100-річчя проголошення Акта злуки Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки та проведення Всеукраїнської естафети єднання

-200-річчя з дня народження Пантелеймона Куліша

На сайті Верховної Ради України уже розміщено:

Проект Постанови про відзначення 380-річчя від дня народження Івана Мазепи (20 березня 2019 року)

Проект Постанови про відзначення 75-ї річниці створення Української Головної Визвольної Ради (липень 2019 року)

Проект Постанови про відзначення 150-річчя з дня народження блаженного священномученика Климентія Шептицького (17 листопада 2019 року)

Проект Постанови про відзначення 30-річчя з дня виведення військ з Афганістану

Проект Постанови про відзначення на державному рівні 75-ої річниці початку примусового виселення українців з Лемківщини, Любачівщини, Надсяння, Підляшшя, Холмщини та Західної Бойківщини в 1944-1951 рр. (у 2019 році)

Проект Постанови про відзначення 110-річчя з дня народження видатного українського поета та культурного діяча Богдана-Ігоря Антонича

Проект Постанови про відзначення 70-річчя з дня народження Володимира Івасюка.

23.01 Створенно рекомендаційний список літератури

Методика проведення уроків в умовах особистісно орієнтованого підходу до навчання
Рекомендаційний список літератури для вчителів

1. Особистісно-орієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепціїї "НУШ" [Текст]: технологія сучасного уроку / І. Кучеренко // Дивослово. – 2018. – № 10. – С. 2 – 4.

2. Особистісно зорієнтоване навчання: основні принципи і пріоритети [Текст]: ефективна система освіти // Завуч. – 2006. – № 30. – С. 11 – 13.

3. Особистісно орієнтована класна година [Текст]: інновацйні виховні технологіїї //Позакласний час. – 2012. – № 9 –10. – С. 31 – 33.

4. Хлєбнікова, Т.М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів [Текст]: поради методиста / Т.М. Хлєбнікова // Завучу. Усе для роботи. – 2018. – № 17–18. – С. 28(12) (вкладка).

5. Логачевська, С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуваннічитацьких умінь у 1 класі Нової української школи [Текст] /С.Логачевська, О.Іщенко// Початкова школа. – 2018. - №5. – С. 12-14.

6. Ярош, Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі [Текст] / Н.Ярош // Початкова школа. – 2018. - № 6. – С.50-52.

7. Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти [Текст] / В. Ковальова // Початкова школа. – 2018. - № 2. – С.1-3.

8. Прокопчук, Т. В. Педагогічна рада й особистісно орієнтоване навчання [Текст] /Т.В.Прокопчук //Завучу. Усе для роботи. – 2010. – №8. – С.21–27.

9.Рубан, Л. Урок української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання [ Текст] /Лариса Рубан //Школа. – 2011. – №6. – С.39–43.

10.Чабайовська, М. Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови [Текст] /М.Чабайовська, С.Шароварко //Почат. шк. – 2011. – №11. – С.4–6.

20.02 від КВНЗ «ХАНО» до шкільної бібліотеки надійшла нова книга:

/Files/images/bbloteka/21022019/IMG-71e5dc57bb86bfe35491c67b2aa3a6b3-V.jpg /Files/images/bbloteka/21022019/IMG-2a02901cf71366509a97e4c335c655aa-V.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 733